به EPS تعریف شده امسال خواهیم رسید

طبری گفت:به طور مثال الان مهمترین دغدغه شرکت‌هایی مانند ما تحریم رول کاغذ است که هزینه‌های زیادی را به ما و مشتریان تحمیل می‌کنند. کاغذی که ما سال گذشته می‌خریدیم اکنون سه برابر گران‌تر شده است اما در ام‌پز با توجه به رسیدِ الکترونیکی دیگر این مشکل وجود ندارد و به دنبال این هستیم تا این روش را گسترش دهیم.

به گزارش صدای بورس به نقل از ایلنا، در نشست خبری مدیران ارشد شرکت ایران کیش، پیمان طبری مدیرعامل این شرکت که به تازگی سکان هدایت این شرکت سهامی عام را به عهده گرفته است، بر ادامه برنامه‌ها و پروژه‌های قبلی این شرکت تاکید کرد.

 

طبری گفت: ایران کیش در یک سری از شاخص‌ها رتبه‌های اول و دوم را دارد و هدف ما در ابتدا حفظ این رتبه‌ها است. ما در سال‌های گذشته بسترهای زیادی ایجاد کردیم تا بتوانیم به بانک‌ها سرویس‌های متنوع بدهیم. ضمن آنکه به دنبال خدمات جدید نیز هستیم که بانک‌ها و مشتریان‌شان از آنها بهره ببرند.

وی ادامه داد: ما در سال جاری نگاه ویژه‌ای به کسب و کارهای نوین داریم و امیدواریم با کمک پرسنل شرکت این کسب و کارها را راه‌اندازی کنیم و خدمات ویژه و خاص را بر مبنای تکنولوژی و نوآوری‌های جدید ارائه دهیم. بر همین اساس تمرکز عمده ما بر روی اپلیکیشن پات است که آخرین نسخه آن روز گذشته عملیاتی شد و چهره آن تغییرات زیادی داشته است. ما در این اپلیکیشن علاوه بر سرویس‌های جدید، کارهای زیربنایی و سرویس‌زایی را انجام داده‌ایم تا بتوانیم اعتماد مشتریان خود را بالاتر ببریم.

طبری افزود: ایران کیش در درگاه کارتخوانی موفق بوده و سعی داریم در دیگر درگاه‌ها نیز فعالیت جدی داشته باشیم. مهمترین مزیت رقابتی ما پرسنل و نیروهای فنی است که این فرصت را به ما می‌دهد که با کمک آنها دستاوردهای جدیدی داشته باشیم که یکی از آنها در بخش پرداخت است که می‌خواهیم خدمات جدیدی به مشتریان ارائه دهیم. ما به دنبال یک نگاه جدید در بخش پرداخت خرد هستیم که این امر یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی نیز می‌باشد که در این راه به کمک این سازمان نیاز مبرم داریم.

وی با اشاره به تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی کشور گفت: به طور حتم سال 98 سال سختی برای همه است و با توجه به افزایش قیمت دلار، تجهیز کردن ناوگان کارتخوان سخت شده و شرکت‌های این حوزه مطمئنا به سمتی می‌روند که بتوانند بیشتر خودمان را تقویت کنند و در دیگر حوزه‌ها فعالیت بیشتری از خود بروز دهند. ما تصمیمات جدیدی در حوزه خرد داریم که در ماههای آینده پروژه‌های جدیدی بر همین اساس رونمایی خواهند شد.

طبری در پاسخ به سوالی در خصوص عدم استقبال از هم‌پات و سوددهی شرکت در پایان سال 98 با توجه به شرایط اقتصادی گفت: ایران کیش جزو اولین شرکت‌هایی بود که موبایل پز را ارائه کرد و اکنون 15 هزار دستگاه در سطح کشور موجود است. به نظر من استقبال کم از این فناوری دلیل عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات بود. البته ما نسبت به سایر رقبا اوضاع بدی نداریم و مطمئنا جزو سه شرکت برتر هستیم و امیدواریم با وجود تحریم‌ها که هزینه‌های پز را افزایش می‌دهد، بیزینس و تجارت به سمت ام‌پز و همان هم‌پات برود.

وی ادامه داد: به طور مثال الان مهمترین دغدغه شرکت‌هایی مانند ما تحریم رول کاغذ است که هزینه‌های زیادی را به ما و مشتریان تحمیل می‌کنند. کاغذی که ما سال گذشته می‌خریدیم اکنون سه برابر گرانتر شده است اما در ام‌پز با توجه به رسیدِ الکترونیکی دیگر این مشکل وجود ندارد و به دنبال این هستیم تا این روش را گسترش دهیم. البته این امر نیازمند دخالت مستقیم دولت است. بانک مرکزی می‌تواند با ابلاغ دستور‌العمل رسید الکترونیکی آن را عملیاتی کند و سیستم قضایی نیز اعلام کند که این رسیدها را قبول دارد آنموقع شاهد خواهیم بود که حجم زیادی از این کاغذها مصرف نخواهد شد و از همه مهمتر با این روش به محیط زیست کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص سوددهی شرکت در سال 98 گفت: شرکت ما به طور حتم در سال 98 زیان نخواهد داد و مطابق برنامه و بودجه به هدفهای از پیش تعیین شده خواهد رسید. علیرغم آنکه سال 98 سال سختی برای ما و حتی رقبای ما خواهد بود اما به احتمال 90 درصد به EPS تعیین شده خواهیم رسید.

پروژه پات

در ادامه این نشست خبری آقابابایی مدیر پروژه پات با بیان اینکه یک سال و هشت ماه از آغاز این پروژه می‌گذرد و تاکنون 42 سرویس به کاربرانمان ارائه شده، گفت: این امر نشان می‌دهد که شرکت پویا است و تمرکز زیادی روی این محصول دارد زیرا در آینده صنعت پرداخت در اختیار اینگونه سرویس‌ها خواهد بود. استقبال مشتریان نیز از این اپلیکیشن همین امر را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما سال گذشته توانستیم در جشنواره نوربخش جایزه مسئولیت اجتماعی را بگیریم زیرا تنها اپلیکیشن پرداختی هستیم که روشندلان عزیز نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. به نظر ما این مهمترین جایزه در حوزه صنعت است. ضمن آنکه ما برای قدردانی از مشتریان خود طرح سم‌پات را روز گذشته ارائه کردیم و تمام کاربران پات با عضویت در این طرح می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. بسیاری از شرکتها از طریق قرعه‌کشی از مشتریان خود تقدیر می‌کنند اما ما سیستمی برنامه‌ریزی کردیم که هر کسی از سرویس ما استفاده کند در منافع آن با ما شریک خواهد بود.

وی افزود: سرویس دیگر پرداخت عوارض آزادراهی است که در حال حاضر چند آزادراه کشور به این طرح متصل شده‌اند و از این به بعد با نرم‌افزار پات می‌توان این عوارض را پرداخت کرد. قابلیت جدید دیگر دریافت گزارشات اعتباری و قراردادهای تسهیلاتی از بانک است که به راحتی می‌توان با اپلیکیشن پات از آنها مطلع شد. ضمن آنکه مکانیزم امنیتی و اهراز هویت این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده تا به طور کامل مطمئن شود فردی که این اطلاعات را دریافت می‌کند صاحب حساب باشد.

وی ادامه داد: با دو اوپراتور تله‌کیش و شاتل همکاری خود را آغاز کرده‌ایم و خدمات آنها از طریق پات قابل دریافت است. در عید فطر نیز کاربران می‌توانند در صورت تمایل از طریق این اپلیکیشن فطریه عام خود را به مجموعه کهریزک بدهند. تغییرات ظاهری که در این اپلیکیشن به وجود آمده براساس نظرات کاربران و پیشنهادات آنها بوده است.

آقابابایی در پایان گفت: تمرکز ما امسال بر روی این اپلیکیشن بیشتر خواهد شد و ظرف ماههای آینده سرویس‌های جدیدی نیز به آن اضافه خواهیم کرد.

کد خبر 406225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =