روند صعودی شاخص های عملکردی " رکیش"

بهینه سازی اپلیکیشن ها و افزایش تراکنش ها در سال ۹۸ محقق می شود

به گزارش صدای بورس، مجمع شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور بیش از ۸۹ درصد از سهامداران شنبه هفته جاری 25 خرداد ماه برگزار شد.

پیمان منعم طبری سرپرست "رکیش" به افزایش سرمایه این شرکت در سال گذشته اشاره و گفت: سال گذشته افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی انجام شد و سرمایه شرکت از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲۶۰ میلیارد تومان رسید.

منعم طبری فعالیت‌های محوری شرکت را ارائه خدمات نوین پرداخت، ارائه خدمات پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی، بازاریابی، نصب و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پایانه فروش عنوان کرد.

مدیرعامل رکیش چشم‌انداز شرکت را ارائه راه حل مبتنی بر پرداخت الکترونیک اتکای گنجینه ارزشی دانش کارکنان خود و برخوداری از سود منطقی، ارتقا سطح تکنولوژی داخلی دانست و گفت: همکاری و همدلی، نوآوری و خدمات توسعه پایدار، کیفیت و تعهد ارزش‌های بنیادین این شرکت است.

رشد 48 درصدی مبلغ کل تراکنش‌ها

وی در ادامه به عملکرد شرکت در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته شرکت با دارا بودن 10.6 درصد سهم از تعداد تراکنش‌های پایانه‌های فروش صنعت رتبه 5 را از میان 12 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت در تعداد تراکنش های پایانه‌های فروش دارد همچنین  با دارا بودن 14.69 درصد سهم از مبلغ تراکنش‌های پایانه‌های فروش رتبه دوم را در این حوزه دارد همچنین مبلغ کل تراکنش‌ها این شرکت در سال 97 نسبت به سال 96 به میزان 48 درصد رشد داشت.  

منعم طبری افزود: تعداد پایانه های نصب شده شرکت تا پایان اسفند ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه با رشد 12 درصدی و تعداد تراکنش ها نیز با رشد 34 درصدی همراه بود.

مدیرعامل رکیش تعداد صندوق های فروشگاهی نصب شده در سال 97 را 225 دستگاه عنوان و گفت: مجموع تعداد تراکنش‌های نرم افزار موبایلی پات را در سال 97 نسبت به 96با رشد 650 درصدی همراه شد .  

کنسرسیوم با بانک تجارت

سرپرست کارت اعتباری ایران کیش با بیان اینکه این شرکت کنسرسیومی با بانک تجارت برای ارائه محصولی جدید تشکیل داده گفت: شبکه آسان خرید شامل مجموعه‌ای از خریداران و فروشندگان کالاو خدمات است که دارندگان کارت آسان خرید می‌توانند با مراجعه به فروشندگان عضو شبکه آسان خرید، کالا و خدمات مورد نیاز خود را حداکثر تا سقف 2 میلیارد ریال و به صورت اقساطی خریداری نمایند. 

منعم طبری در ادامه ، گزارش عملکرد شرکت راه‌اندازی بزرگترین شبکه پرداخت خرد کشور (کیف پول) محصول مشترک ایران کیش، بانک تجارت  و سیمرغ تجارت را از جمله افتخارات این شرکت عنوان کرد.

سرپرست رکیش افزایش 20 درصدی درآمدعملیاتی، افزایش 8 درصدی سود ناخالص، 4 درصدی سود عملیاتی و 3 درصدی EPS را مهمترین نکات صورت‌های مالی سال گذشته دانست.

مهمترین برنامه‌های سال 98

وی مهمترین برنامه‌های سال ۹۸ را تحقق برنامه عملیاتی مصوب شرکت، ورود به حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صندوق‌های فروشگاهی، ایجاد پروژه‌های مبتنی بر کارتخوان برای  افزایش و درآمدهای شرکت، راه اندازی پرداخت خرد در کشور با هدف کیف پول و استفاده از ناوگان حمل و نقل، تمرکز بر ایجاد پروژه های مبتنی بر کارت و تمرکز بر کسب و کارهای نوین و توجه ویژه به استارت آپها عنوان کرد.

در نهایت مجمع عمومی سالیانه شرکت کارت اعتباری ایران کیش به ازای هر سهم 165 ریال سود  تقسیم کرد.

کد خبر 407671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =