حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از خانواده نیم میليون نفري دانشگاه پيام نور

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران به ياري خانواده بزرگ دانشگاه پيام نور با جمعيتي بالغ بر نيم ميليون نفر از دانشجويان، اعضاي هيات علمي و کارکنان آموزش عالي آمده است.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس دانشگاه پیام نور در اين باره اظهارداشت: با تفاهمنامه امضاء شده ميان دانشگاه و بانک قرض الحسنه مهر ايران مي توانيم به اقشار مختلف خانواده بزرگ پيام نور به ويژه دانشجويان آن، تسهيلات قرض الحسنه پرداخت کنيم.
وی افزود: برای تدوین مفاد این سند همکاري، زحمات و تلاش هاي زيادي از سوي دانشگاه پيام نور و بانک قرض الحسنه مهر ايران صورت گرفته است تا دانشجويان براي تامين هزينه هاي تحصيلي خود دغدغه اي نداشته باشند.
دکتر محمد رضا زمانی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان یکي از بزرگترين دانشگاه هاي دولتي در سراسر کشور واحدهاي تحصيلي زيادي دارد و دانشجويان مي توانند در رشته و گرايش هاي مختلف در حوزه هاي علاقه مندي خود تحصيل نمايند.
وی خاطرنشان ساخت: هرچند دانشگاه ما دولتی است اما بخشی از هزینه هاي تحصيل به صورت شهريه از دانشجويان اخذ مي شود. با توجه به شرايط اقتصادي که در جامعه وجود دارد تامين همين مقدار اندک کمک هزينه تحصيلي توسط خانواده ها مشكل است.
رئیس دانشگاه پیام نور اظهارداشت: از سال قبل برای رفع این دغدغه خانواده ها تلاش کرديم تا تمهيداتي را براي همکاري با ساير بانک ها به منظور پرداخت هزينه شهريه دانشجويان داشته باشيم و خوشبختانه يکي از بهترين تسهيلاتي كه به صورت قرض الحسنه پرداخت خواهد شد با بانك قرض الحسنه مهر ايران منعقد شده است.
وی گفت: با این تفاهمنامه دیگر دانشجویان دغدغه اي براي تامين هزينه هاي مربوط به شهريه دانشگاه پيام نور نخواهند داشت و چنانچه دانشجويان به استفاده از اين تسهيلات علاقمند باشند فقط کافي است تا يک بار با داشتن معرفي نامه از سوي دانشگاه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران مراجعه نمايند.

کد خبر 408428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =