بازخوانی سناریوی پرداخت خسارت۳۰ میلیارد تومانی تجارت‌نو

در جلسه مدیر عامل و هیأت همراه بیمه تجارت‌نو با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گزارش عملکرد این مجموعه در سیل اخیربا ارائه مستنداتی به اطلاع مقام عالی این سازمان رسید.

به گزارش روابط عمومی پرویز فتاح پس از استماع توضیحات عنوان شده، ضمن قدردانی از حضور به موقع و مداوم تیم مدیران و کارشناسان ارزیاب خسارت تجارت‌نو در سیل اخیرگفت: طی بازدید ازاستان‌های حادثه دیده شاهد تلاش همه جانبه نمایندگان مستقر مجموعه تجارت‌نو بودم که درنتیجه دستاوردهای حاصل شده به صراحت می‌توان گفت این حد از میزان فعالیت درصنعت بیمه کم نظیر است.

وی مددجویان کمیته امداد را آسیب پذیرترین قشر جامعه برشمرده و تاکید داشت: تجارت نو فراتر از یک بیمه‌گر با کارجهادی و بسیج امکانات به کمک این عزیزان شتافت وموجبات دلگرمی آنها را فراهم کرد.

سکاندارکمیته امداد سیل مهیب گذشته را تلنگری برای کشور دانسته و گفت: لازم است درقراردادهای آتی پوشش های بیشتری از بیمه مدنظر قرارگیرد که باتوجه به دستاورد تجارت‌نو در حادثه گذشته انتظار می‌رود توافقات خوبی حاصل شود.

در ادامه این نشست مدیرعامل تجارت‌نو، با اظهار اینکه دستور ویژه به مجموعه مبنی بر پرداخت خسارت درکوتاهترین زمان داده شده است، افزود: تمام تلاش ما این است که پرونده های مددجویان با بیشترین همدلی و همراهی با کمیته امداد بررسی و به سرانجام برسد.

نیما نوراللهی درراستای توضیح اقدامات مجموعه تحت مدیریت خودضمن اشاره به ارقام خسارت‌های اعلام شده، درخصوص خسارت‌های ارزیابی و پرداخت شده نیز آمار مشروحی ارائه کرد.

صدرنشینی “بنو”

در جریان این دیدار قائم مقام مدیر عامل نیزبه عنوان سومین سخنران با تشکر از مدیران کل استانی کمیته امداد عنوان داشت :بیمه تجارت‌نو تا به امروز به اندازه کل صنعت بیمه ارزیابی خسارت داشته که در این صنعت رکورد محسوب می شود.

علی‌رضا بنی‌اسدی از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان خسارت از سوی این مجموعه به کمیته امداد تا اواسط اردیبهشت ماه سال جاری خبرداده و گفت: رضایت بیمه گذار از بیمه‌گر هدف اصلی شرکت در امر بازاریابی و تبلیغات است.امیدواریم بیمه تجارت‌نو همانطورکه تا امروز به تعهدات خود عمل کرده با تسریع در رسیدگی به مشکلات و ارزیابی خسارات زیان دیدگان بهترین تبلیغ را درعمل داشته باشد.

درپایان؛ ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به کارکنان کمیته امداد مورد بحث و بررسی قرارگرفت که طرفین متعهد شدند تمام تلاش خود را در راستای تحقق هرچه بهتر این مهم به کارگیرند.  

کد خبر 406232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =