محمدرضا مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش در گفتوگو با صدای بورس:
ورود به بازارهای جدید و همسویی با پارادایمهای فرهنگ خرید مشتریان گریزناپذیر است.
در بحث ورود به بازارهای جدید، چهار لاین جدید را در نظر گرفتهایم که مبنای همه آنها IT است.
در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین بسیار مجهز هستیم. قسمت مربوط به تجهیزات دندانپزشکی به صورت آزمایشی راهاندازی شده و امیدواریم هر چهار لاین تا پایان سال راهاندازی شود.
سود و فروش شرکت در مقایسه با سال قبل رشد قابل ملاحظهای داشته که امیدواریم تا پایان سال ادامه یابد.
در صورتی که لاینهای جدید فروش مثل تجهیزات پزشکی، مکملهای ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و فروشگاه آنلاین راهاندازی شود، این موضوع در فروش و سود سال آینده موثر خواهد بود.
افزایش سود امسال به دنبال بهبود فرایندهای توزیع اتفاق افتاد و سعی کردیم استانداردهای بیشتری را در شرکت اجرایی کنیم. ضمن آنکه کنترل هزینهها هم تاثیرگذار بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
مدیرعامل «دتوزیع»: در بحث ورود به بازارهای جدید، چهار لاین جدید را در نظر گرفتهایم که مبنای همه آنها IT است.