با توجه به فراوانی تعداد بیمه شدگان در قرارداد حوادث تحصیلی مشتمل بر چهارده میلیون دانش آموز، بیمه معلم در مسیر تکامل خدمت رسانی به بیمه شدگان، تسهیل در ارائه خدمت را در دستور کار قرار
داده است.
بازنگری قرارداد و تسهیل خدمت رسانی
عباس معینی، معاون فنی اشخاص بیمه معلم با تشریح نحوه خدمت رسانی این شرکت به جامعه بزرگ دانش آموزان، از بازنگری قرارداد در قالب تسهیل در خدمت رسانی خبر داد و گفت: فرمهای اعلام خسارت بازبینی و یکسری دادهها اضافه شده که بر مبنای آن خدمت رسانی با سرعت عمل بیشتری انجام پذیرد.وی افزود: با پرداخت هزینهها و غرامت به حساب شماره شبا مشخص شده در فرم اعلام خسارت واریز میشود، که در واقع با این امر از مراجعه مجدد اولیای دانش آموزان جلوگیری و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب آنان صرفه جویی خواهد شد.
افزایش دسترسی به مراکز خدمت رسانی
معاونت فنی بیمههای اشخاص بیمه معلم بیان داشت: با دریافت شماره تلفن همراه اولیا دانش آموزان (فرم اعلام خسارت) اطلاعات مربوط به میزان پرداخت خسارت و بیمه نامه پیامک میشود تا زیان دیدگان از زمان و میزان خسارت پرداختی مطلع شوند. معینی با اشاره به بازنگری بیمه معلم در خدمت رسانی با توجه به گستردگی دانش آموزان در بیش از ۱۱۰ هزار واحد آموزشی در سراسر کشور عنوان داشت: تحویل مدارک خسارات از طریق شعب، باجهها و شبکه فروش (بالغ بر ۱۵۰۰ نمایندگی) بیمه معلم تسری یافته است، تا دسترسی به مراکز خدمت رسانی بیمه معلم به بیمه شدگان افزایش یابد.
افزایش غرامت و هزینهها
معاون فنی بیمههای اشخاص بیمه معلم به بازبینی قرارداد دانش آموزی اشاره و گفت: غرامت فوت ناشی از حادثه به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت، هزینههای پزشکی ناشی از حادثه به دو میلیون تومان و همچنین جراحیهای بیمارستانی به دو میلیون تومان افزایش یافته است.
- شماره۳۲۸ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۱