ورود بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران اصلی به این عرصه در عین حال که به گسترش سهم بازار تجارت‌نو منجر خواهد شد، فرصت بسیار مناسبی جهت جذب منابع مالی بیمه گزاران دربانک تجارت از طریق توسعه فعالیت دست اندکاران حوزه بازاریابی بانک و بیمه نیز است.

 همایش آموزشی کارشناسان‌ بازاریابی، روابط عمومی و خدمات نوین بانکی مدیریت‌های شعب بانک تجارت، برگزار شد.  
ابوطالب قره‌چماقلو، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو در همایش مذکور،با اشاره  به رقم قابل توجه پرتفوی سال جاری صنعت بیمه و پیش بینی آن برای سال ۹۹، فعالان حوزه بازاریابی بانک را به جذب این منابع تشویق کرد. معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو، همکاری میان بانک و بیمه را انتفاع طرفین برشمرد و افزود: ورود بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران اصلی به این عرصه در عین حال که به گسترش سهم  بازار تجارت‌نو منجر خواهد شد، فرصت بسیار مناسبی جهت جذب منابع مالی بیمه گزاران دربانک تجارت از طریق توسعه فعالیت دست اندکاران حوزه بازاریابی بانک و بیمه نیز است. 

فرصت مغتنمی ایجادخواهدشد
قره‌چماقلو افزود: از طرفی درکنار دستیابی به منافع کارمزدی حاصل از عملیات بیمه‌گری درحیطه مشتریان بانک، این امکان وجود دارد که با تلاش بخش بازاریابی بانک و بیمه، حجم قابل ملاحظه‌ای از حق بیمه پیش بینی شده سال ۹۹ دربانک جذب شود. همچنین فرصت مغتنمی ایجادخواهدشد تا فعالان حوزه شبکه فروش، بازاریابی و سوپرمارکت مالی بانک بتوانند از محل کارمزد کسب درآمد کنند که بازاریابی بیمه‌های عمر نمونه بارز آن است.   
 تحقق ارزیابی ارزشمند معاون توسعه بازار و شبکه فروش  بیمه تجارت نو با تاکید بر اینکه دستاورد هیأت مدیره و تیم اجرایی فراتر از تکالیف محوله است، برتوانمندی مجموعه بیمه تجارت‌نو در ارائه خدمات اشاره و اظهارداشت: بنابر آمار بیمه مرکزی حدود ۵۰ درصد از پرونده‌های سیل در این شرکت تشکیل و خسارت آنها پرداخت شد.  البته این توانمندی همراه با سرعت در کارشناسی و پرداخت خسارت ملاک ارزشمندی برای ارزیابی تجارت‌نو است که می‌تواند تبلیغ موثری در معرفی این شرکت به مشتریان باشد.

فرصتی برای کار جویان 
کارنامه کاری و توانمندی‌های بیمه تجارت‌نو در نمایشگاه کار برای کارفرمایان، مدیران و کارجویان شرکت‌کننده، تشریح شد.
بر اساس این گزارش، اولین نمایشگاه کار که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اواخر آبان به منظور تبادل اطلاعات و آگاهی از انتظارات بازار کار برگزار شد، مدیران و کارشناسان بیمه تجارت نو  با حضور در غرفه، طی مذاکره مستقیم با کارجویان، نیازهای استخدامی مجموعه را مطرح کردندکه مورد توجه و استقبال بسیار آنها قرار گرفت. همچنین بر اساس این تعامل تعداد قابل توجهی فرم درخواست استخدام و تقاضای دریافت نمایندگی بیمه عمر از طرف کارجویان تکمیل شد که پس بررسی از سوی شرکت، افراد واجد شرایط برای همکاری دعوت خواهند شد.

  • شماره۳۳۲ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۱