به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیرحضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیرحضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هموطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام "جهش تولید" نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیرحضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.