مدیرعامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیرحضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان گرامی از اولویت های این بانک بوده و در همین راستا ارائه خدمات غیرحضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت. 
مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیرحضوری قابل تقدیر است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.
لـله گانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هموطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام "جهش تولید" نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.