به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمدعلی بخشیزاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه حداکثری خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه مشتریان به شعبه، کاربران اینترنت بانک دی میتوانند از این پس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه نام کاربری و رمز عبور خود را بازیابی کنند.
وی افزود: مشتریان باید در هنگام فراموشی رمز عبور یا نام کاربری، در صفحه ورود به اینترنت بانک با انتخاب گزینه «رمز عبور خود را فراموش کردهام» وارد سرویس بازنشانی شده و سپس با وارد کردن اطلاعات کدملی، شماره کارت، رمز دوم یکبار مصرف (اپلیکیشن ارس)، تاریخ انقضاء، cvv۲ کارت خود و درج پیامک ارسالی به شماره موبایل ثبت شده مشتری در سیستم نسبت به بازیابی نام کاربری و یا بازنشانی رمز عبور خود اقدام کنند.
گفتنی است، تا پیش از راهاندازی این سرویس برای بازیابی رمز عبور و نام کاربری اینترنت بانک، مراجعه حضوری به شعبه الزامی بود.
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس بازنشانی رمز عبور اینترنت بانک دی راه اندازی شد.