به گزارش صدای بورس، رحمان بابازاده، مدیرعامل کارگزاری فارابی در ابتدای این مراسم با خبرنگار هفتهنامه بورس در خصوص مشکلات در پاسخگویی سامانه کارگزاری فارابی گفت: در اصل سرمایهگذاری و توسعه کارگزاری فارابی، پاسخی به نیازهای رو به رشد مشتریان بوده که باتوجه به سرعت گسترش بازار، طبیعتا باعث انتظاراتی شده که در پاسخگویی شرمنده مشتریان شده بودیم.
وی در ادامه افزود: با ظرفیتی که ایجاد شد، میتوانم به مشتریان قول دهم که به زودی با توسعه کارگزاری فارابی، میتوانیم پاسخگوی مناسبی برای مشتریان باشیم؛ هرچند حجم استقبال از بازارسرمایه زیاد است و ممکن است در هر زمانی شرمندگی را همراه داشته باشیم و همانطور که میدانید پاسخگویی یکی از اصول موفقیت هر سازمانی است. در نتیجه اگر بتوانیم از پس این مسئله بر بیاییم، موفقیت را برای خود به ارمغان میآوریم.
مدیرعامل کارگزاری فارابی در خصوص سامانه سعدی عنوان کرد: این سامانه اولین و پرمخاطبترین سامانه سهام عدالت صنعت کارگزاری بوده است. همچنین باتوجه به این که بسیاری از سهامداران سهام عدالت مشتاق بودند که ارزش پرتفوی خود را بدانند، این سامانه را برای پاسخگویی به آنها ایجاد کردیم. طبق آخرین آمار نزدیک به ۲ میلیون نفر به این سامانه مراجعه کردهاند و تعداد بسیاری از آنها، در حال حاضر عضو سامانه سعدی هستند.
رحمان بابازاده گفت: فلسفه ما از روز اول لبخند بود. زیرا لبخند حاصل عالیترین تعامل و واکنش انسانی به درجه عالی رضایت است.
وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم بازارسرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و به عنوان کارگزار، رضایتمندی مشتری را برآورده کنیم، قطعا به هدف خود رسیدهایم.
مدیرعامل کارگزاری فارابی عنوان کرد: مرکز پاسخگویی کارگزاری فارابی نخستین و مجهزترین ارتباط بینقص بازار سرمایه خواهد بود و با افتتاح این سامانه به زودی اولین کارگزاری ۲۴ ساعته خواهیم شد.
همچنین علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران بیان کرد: افتتاح تماس پاسخگوی کارگزاری فارابی، باعث افزایش و بهبود سواد مالی خواهد شد و با این اقدام لبخند مشتریان بیشتر خواهد شد و امیدواریم اینگونه اقدامات بیشتر شود.