به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه نوین، مهدی شمسایی ظفرقندی با اعلام این خبر افزود: تولید این نماهنگ در راستای اجرای استراتژی ارتقای هویت برند و گسترش فرهنگ بیمه بوده و در متن شعر و تصاویر نماهنگ از نمادهای ملی، میهنی و اهداف اصلی صنعت بیمه بهره گرفته شده است.
شمسایی افزود: نماهنگ سرود سازمانی به عنوان نماد یک سازمان، زبان گویای اهداف و خط مشی و موجب برانگیختن حس غرور و افزایش انگیزه در کارکنان و ذی نفعان هر مجموعهای شناخته میشود که در ساخت این اثر نیز تمامی این موارد در نظر گرفته شده است.
وی همچنین گفت: در بیمه نوین ایفای تعهدات از مهمترین اصول شناخته شده است و ارائه طرحهای نوین بیمهای، افزایش سرعت عملکرد در صدور و خسارت و رشد متوازن پرتفوی بیمهای از جمله اهدافی است که همواره در استراتژیهای شرکت در نظر گرفته شده است.
بر اساس این گزارش، این اثر هنری توسط دکتر محمد رضا چراغعلی آهنگسازی شده است و ستار مهرابی، خواننده و سجاد عزیزی آرام ترانهسرای آن هستند.
علاقهمندان جهت مشاهده سرود سازمانی بیمه نوین میتوانند به وبسایت این شرکت به نشانی novininsurance.com مراجعه کنند.