سهامدارانی که در خصوص سهام عدالت خود شامل فروش، واریز وجه، ثبت درخواست و… مشکل دارند می‌توانند مشکلات خود را از طریق برنامه‌های پیام‌رسان مجازی ارسال و پیگیری کنند.

کارگزاری بانک ملی ایران از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با شماره ٠٩٠٢۶٨١٢۵٩٢ پاسخگوی سئوالات و ابهامات مشتریان در مورد سهام عدالت است.

طبق اعلام کارگزاری بانک ملی، مشتریان این کارگزاری که درخواست فروش سهامشان را ثبت کرده‌اند ولی در فرایند ثبت درخواست و دریافت پول آن مشکل دارند و می‌توانند مشکل خود را از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به شماره ٠٩٠٢۶٨١٢۵٩٢ ارسال کنند.

بنابراین کارگزاری بانک ملی مشکلات ارسال شده به این شماره را بررسی می‌کند و پاسخگوی ابهامات مشتریان خواهد بود.