تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، پگاه گلستان، شیر پاستوریزه پگاه فارس، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه خراسان در خصوص افزایش نرخ محصولات خود افشای اطلاعات با اهمیت از نوع گروه الف در کدال منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس،  شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، پگاه گلستان، شیر پاستوریزه پگاه فارس، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه خراسان در خصوص افزایش نرخ محصولات خود افشای اطلاعات با اهمیت در کدال منتشر کردند.

افزایش نرخ فروش کره در پگاه اصفهان
شرکت شیر پاستوریزه پگاه اصفهان با نماد «غشصفا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که با توجه به مصوبات یکصد و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و پایان ذخایر کره وارداتی در جلسه یکصد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با توجه به افزایش قیمت شیرخام و چربی در کشور برای هربسته کره ١٠٠گرمی معادل ٨٠٠٠ تومان تعیین کردند.
در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد، افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ١٢۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری شود.

پگاه گلستان افزایش نرخ کره را تایید کرد
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با نماد «غگلستا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که با توجه به مصوبات یکصد و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و پایان ذخایر کره وارداتی در جلسه یکصد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با عنایت به افزایش قیمت شیرخام و چربی در کشور برای هربسته کره ١٠٠گرمی معادل ٨٠٠٠ تومان تعیین کردند.
در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد برهمین اساس افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ١٢۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری شود.

پگاه فارس افزایش نرخ کره گرفت
شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس با نماد «غفارس» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد که با توجه به مصوبات یکصد و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و پایان ذخایر کره وارداتی در جلسه یکصد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با عنایت به افزایش قیمت شیر خام و چربی در کشور برای هر بسته کره ١٠٠گرمی معادل ٨٠٠٠ تومان تعیین کردند.
در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد بر همین اساس افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ١٢۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری شود.
لازم به ذکر است با فرض تحقق تولید و فروش و کسب سود براساس بودجه سهم از سود کل این افزایش قیمت در ماههای باقیمانده از سال ١٣٩٩حدودا ٨ درصد است.

پگاه آذربایجان شرقی افزایش نرخ فروش کره گرفت
شرکت پگاه آذربایجان شرقی با نماد «غپاذر» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد با توجه به جلسه یکصد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با عنایت به افزایش بهای شیر خام و چربی در کشور برای هر بسته کره ١٠٠گرمی معادل ٨٠٠٠٠ ریال تعیین کردند. در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد بر همین اساس افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ١٢۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری شود.


پگاه خراسان افزایش نرخ فروش کره گرفت

شرکت پگاه خراسان با نماد «غشان» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد با توجه به جلسه یکصد و چهارمین کارگروه تنظیم بازار سقف قیمت مصرف کننده را با عنایت به افزایش بهای شیر خام و چربی در کشور برای هر بسته کره ١٠٠گرمی معادل ٨٠٠٠٠ ریال تعیین کردند.
در خصوص سایر اوزان بسته بندی مقرر شد بر همین اساس افزایش متناسب محاسبه و در سامانه ١٢۴ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بارگزاری شود.