تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

یکی از شرکت های کارگزاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر-خانم) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط استخدامی این کار دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی مدیریت، حسابداری، مهندس مالی، اقتصاد ... و  آشنایی به بازار سرمایه تسلط کافی کار با رایانه و نرم افزار های آفیس و تعهد و پیگیری و مسئولیت پذیری است.

افراد واجد شرایط می توانند  رزومه خود را با موضوع«مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال نمایند: 

haleh.zarepoor@gmail.com