مجمع عمومی عادی سالانه و بطور فوق العاده شرکت های موتورسازان تراکتورسازی ایران، شرکت فولاد آلیاژی ایران و خوراک دام پارس برگزار می شود.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران با نماد «خموتور» در ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ به آدرس تهران، کیلومتر ۹/۵ جاده مخصوص کرج، روبروی شهاب خودرو، جنب پارس خودرو، نبش خیابان نخ زرین، گروه صنایع تراکتورسازی ایران برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و سایر موارد خواهد بود.
همچنین این شرکت اعلام کرده با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و در راستای ابلاغیه شماره ۰۵۰/۴۴۰/ب/۹۹ مورخ ۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار و مفاد نامه شماره ۳۱/۱۰۴ مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۸ دبیر محترم ستاد ملی مبارزه با کرونا به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده، از سهامداران محترم خواهشمندیم جهت رعایت کامل مفاد این دستورالعمل های بهداشتی، نسبت به مشاهده پخش زنده و آنلاین مجمع، از طریق پیوند https://majma.stream۱.ir/motorsazan اقدام نمایند.
آن دسته از سهامداران و یا نمایندگان قانونی ایشان که قصد دارند به صورت حضوری در مجمع مذکور حضور بهم رسانند اعلام می شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت کنندگان موارد زیر لازم الاجرا خواهد بود: ۱- خودداری از دست دادن و روبوسی ۲- همراه داشتن ماسک و دستکش ۳- حفظ فاصله گذاری هوشمند اجتماعی ۴- ممانعت از ورود نمایندگان و سهامداران با علائم سرماخوردگی و یا شبه آنفولانزا توسط برگزار کنندگان۵- ممنوعیت ارائه هرگونه پذیرایی رایج و بسته تبلیغاتی در مجامع به منظور حفظ سلامتی سهامداران و نمایندگان. ضمنا" ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با تعداد افراد حاضر در جلسه و ظرفیت های قانونی ابلاغ شده عینا" توسط این شرکت رعایت خواهد شد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران
مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد «فولاژ» در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ به آدرس تهران، خیابان کریم خان زند- خیابان قائم مقام فراهانی -خیابان مشاهیر-پلاک ۵۱ برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، اصلاح مفاد اساسنامه جهت فراهم آوردن امکان انتخاب سامانه کدال به عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه ها به شکل الکترونیکی و سایر موارد خواهد بود.
همچنین این شرکت اعلام کرده با توجه به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره ۳۱/۱۰۴ تاریخ ۹۸/۱۲/۲۰ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ( ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار به تاریخ  ۹۸/۱۲/۲۶ )، امکان حضور فیزیکی سهامداران محترم در جلسه مجمع حداکثر برای ۱۵ نفر مقدور می‌باشد. لذا با عنایت به ضرورت حضور سهامداران عمده، هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی ، سایر سهامداران محترم ضمن عدم حضور فیزیکی، جلسه مجمع را از طریق سایت شرکت به نشانی WWW.iasco.ir بصورت آنلاین مشاهده فرمایند. سهامداران محترم و نمایندگان آنها که علائم سرماخوردگی یا شبه آنفلوآنزا دارند، برای حفظ سلامت سایر سهامداران و عوامل اجرایی مجمع، از حضور در جلسه مجمع خودداری فرمایند.

مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت فولاد آلیاژی ایران با نماد «فولاژ» در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خیابان کریم خان زند- خیابان قائم مقام فراهانی -خیابان مشاهیر-پلاک ۵۱ برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل سایر موارد تصمیم گیری در خصوص افزایش سقف کمک های بلاعوض و مسئولیت های اجتماعی و تصمیم گیری در خصوص کمک به احداث باند دوم جاده اختصاصی از جمله است.
همچنین این شرکت اعلام کرده با توجه به شیوع بیماری کرونا و در اجرای الزامات نامه شماره ۳۱/۱۰۴ تاریخ ۲۰/۱۲/۹۸ ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا ( ابلاغی سازمان بورس و اوراق بهادار به تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۸) ، امکان حضور فیزیکی سهامداران محترم در جلسه مجمع حداکثر برای ۱۵ نفر مقدور می‌باشد. لذا با عنایت به ضرورت حضور سهامداران عمده، هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس و بازرس قانونی ، سایر سهامداران محترم ضمن عدم حضور فیزیکی، جلسه مجمع را از طریق سایت شرکت به نشانی www.iasco.ir بصورت آنلاین مشاهده فرمایند. سهامداران محترم و نمایندگان آنها که علائم سرماخوردگی یا شبه آنفلوآنزا دارند، برای حفظ سلامت سایر سهامداران و عوامل اجرایی مجمع، از حضور در جلسه مجمع خودداری فرمایند
سهامداران که مایل به حضور درجلسه مجمع باشند باید با ارائه کارت ملی - شناسنامه - ورقه سهم یا اعلامیه خرید سهام در بورس قبل از شروع جلسه مجمع به آدرس مندرج در این آگهی مراجعه و برگه ورود به جلسه را دریافت نمایند. شایان ذکر است ارائه اصل معرفی نامه از سوی نمایندگان اشخاص حقوقی و همچنین اصل کارت ملی برای تمامی مراجعین محترم جهت ورود به جلسه الزامی است.

شرکت خوراک دام پارس
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت خوراک دام پارس با نماد «غدام  در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص تهران کرج روبروی رنگ هاویلوکس ، شرکت خوراک دام پارس برگزار می شود.
دستور جلسه این مجمع شامل انتخاب اعضای هیئت‌مدیره است.
همچنین این شرکت اعلام کرده حسب ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار ، مجمع صرفآ با حضور سهامداران عمده برگزار خواهد شد ، لذا با تشکر از سهامداران حقیقی درخواست می شود، ضمن مشاهده همزمان جلسه مجمع از طریق پرتال سهامداران شرکت به آدرس اینستاگرام parsanimalfeedco به صورت غیر حضوری سوالات و نظرات خود را مطرح کرده تا نسبت به پاسخگویی آن مطابق ضوابط مجمع اقدام شود.