به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط استخدامی این کار دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی، مسلط به امور اداری، مسلط به نرم افزار Office و اتوماسیون اداری, مسلط به شیوه نامهنگاری اداری، آشنا با بازار سرمایه، متعهد، پیگیر، دارای انگیزه، دارابودن روابط عموی بالا و دارابودن قدرت تعامل بالا، دقیق و منظم در انجام امور محوله است.
افراد واجد شرایط می توانند رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنند:
estekhdam۱۱۴۴@gmail.com
بیشتر بخوانید:
استخدام معامله گر کالا