مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه گفت: به محض اینکه صورتجلسه مجمع شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان ثبت شود، نماد «واحیا» بازگشایی خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، برخی از نمادهای بورس و فرابورس  چندین ماه است که از بسته شدن آن می گذرد. نماد «واحیا» یکی از نمادهای فرابورس است که بیش از ۶ ماه است که معامله نمی‌شود و در ارتباط با زمان بازگشایی آن نیز خبری منتشر نمی‌شود. سهامداران حقیقی چندین بار خواهان پیگیری زمان بازگشایی این نمادها از صدای بورس شدند.

 زهرا زارع، مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه درباره ادامه تعلیق نماد «واحیا» به خبرنگار صدای بورس گفت: به دلیل ابهاماتی که در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان در ۳۰ مهرماه ۹۹ به وجود آمد و نیز عدم ثبت صورتجلسه این مجمع، تصمیم به تعلیق نماد معاملاتی واحیا گرفته شد.

بیشتر بخوانید:
ارزش روز سبد سهام عدالت (۱۹آذر)/ یک درصد کاهش ارزش سبد
شستا دیروز و امروز چه کرد؟
نمادهایی با بیشترین نوسان در دقایق آخر بازار ۱۹آذر

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه فرابورس تصریح کرد: از آنجا که تصمیم‌گیری درباره تداوم تعلیق نمادهای درج‌شده در بازار پایه فرابورس بر عهده کمیته درج فرابورس ایران است، این کمیته تصمیم گرفت برای جلوگیری از مشکلات بعدی ناشی از عدم ثبت صورتجلسه مجمع، نماد معاملاتی این شرکت را کماکان تعلیق نگه دارد. اما به محض اینکه صورتجلسه مجمع شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان ثبت شود، نماد آن بازگشایی خواهد شد.
وی افزود: در این رابطه فرابورس با شرکت مذکور در ارتباط است و این شرکت اعلام کرده است که به زودی مشکلات ثبت صورتجلسه مجمع را مرتفع خواهد کرد تا فرایند بازگشایی این نماد انجام شود.

محبوبه قرمزچشمه