به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط استخدامی این کار دارا بودن مدرک کارشناسی، حداقل ۳ سال در حوزه مرتبط، برنامه ریزی و پیگیری فعالیتهای و جلسات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، توسعه ارتباطات فردی در سازمان جهت تسهیل و تسریع فرآیندهای داخلی، پاسخگویی به مراجعه کنندگان داخلی و خارجی و ارجاعات لازم به کارکنان معاونت، محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و اطلاعات محرمانه سازمان، رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت، مدیریت برنامه جلسات و رویدادها، تسلط به نرمافزار اتوماسیون اداری، تسلط به اصول روسای دفاتر مدیران، آشنا به آیین نگارش، تسلط به نرم افزارهای ارائه مطلب، تسلط به نرم افزارهای آفیس، زبان انگلیسی بالاتر از متوسط، آشنایی با سیستم های تنظیم جلسات مانند google calendar، تسلط بر امور تنخواه گردانی است.
افراد واجد شرایط می توانند رزومه خود را با موضوع «۹۹T-officer۱۲» به آدرس زیر ارسال کنند:
Jobsiran۲۰۲۱@gmail.com
بیشتر بخوانید: