به گزارش صدای بورس، پیشرانه این خودرو نسخه ارتقا یافته TU۵ و یا همان موتور EC۵ است. قوای محرکهای به حجم ۱.۶ لیتر که میتواند بهصورت تنفس طبیعی ۱۱۰ اسببخار نیرو و ۱۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. این خروجی قابل قبولی برای چنین خودروی به حساب میآید.
قدرت پیشرانه در دو مدل دستی و اتوماتیک مشابه است. در نسخه ۵ سرعته دستی با مصرف ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر روبرو هستیم. در حالی در ویرایش ۶ سرعته اتوماتیک مصرف ترکیبی به ۷.۱ لیتر هم میرسد.
وزن تارا دندهای ۱۱۵۰ کیلوگرم و وزن تارا اتومات ۱۱۹۰ کیلوگرم است. هر دو تیپ مجهز به یک باک ۵۰ لیتری سوخت هستند.
آپشنهای ایران خودرو تارا
در لیست آپشنها و تجهیزات این خودرو برخی از آیتمها بین دو تیپ مشترک هستند؛ مانند ایزوفیکس صندلیها، پورت بلوتوث، تنظیم برقی آینهها، تهویه دیجیتال، چراغ بدرقه، دکمههای کنترلی روی فرمان، LED نور روز، سنسور باد تایر، سنسور دندهعقب، شیشههای برقی جلو/عقب، صندلی تاشو عقب، فرمان برقی، کروز کنترل، مانیتور ۷ اینچی لمسی و مهشکن جلو/عقب.
این در حالی است که رینگ تارا دندهای ۱۵ و رینگ تارا اتومات ۱۸ اینچی است. صندلی راننده در مدل دندهای ۶ حالته دستی و در مدل اتوماتیک ۴ حالته برقی است. طبیعی است که آپشنهای خاصتری روی مدل اتوماتیک نصب شود که روی مدل دستی شاهدش نباشیم؛ مانند استارت دکمهای، ایربگ جانبی، آینه تاشو برقی، آینه راهنمادار، دوربین عقب، سانروف، سنسور باران، سنسور نور و ورود بدون کلید.
منبع: خودروتک