تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

یکی از شرکت های هلدینگ مالی آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط، توانایی پاسخگویی و مدیریت ارتباطات مدیریت، برنامه ریزی و مدیریت جلسات مدیران، پاسخگویی و مدیریت مکاتبات دفتر مدیریت، آشنا به نرم افزارهای Microsoft office، منظم، منضبط، خوشرو و دارای روحیه کار تیمی و آشنا به زبان انگلیسی است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
E.n.tomraee@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر اوراق بهادار

استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام معامله گر اوراق بهادار

استخدام مسئول دفتر

استخدام کارشناس صندوق های بازارگردانی