به منظور تکریم، افزایش رضایت مندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران با مشتریان فراهم شده است.

به گزارش صدای بورس، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایت مندی و تکریم مشتریان، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و حقوقی بانک رفاه کارگران، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.
مخاطبان و ذی نفعان بانک برای بیان نقطه نظرات خود می توانند، روز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ تماس حاصل کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.

منبع: بانک رفاه کارگران