به گزارش صدای بورس، دستاورد های این بانک در زمینه فناوری اطلاعات به این شرح است:
1- طراحی پلت فرم ویژه ارایه خدمات بانکداری باز
2- توسعه خدمات اپلیکیشن های موبایلی همراه کارت
3- طراحی اپلیکیشن موبایلی دستیار صوتی
4- طراحی سامانه انباره داده
5- طراحی سامانه ویژه مدیریت ریسک نقدینگی مبتنی بر انباره داده
6- طراحی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی
7- طراحی باشگاه ارایه خدمات اختصاصی به مشتریان
8- باز طراحی سامانه نظام پیشنهادات کارکنان و مشتریان
9- توسعه خدمات موبایل بانک
10- توسعه خدمات اینترنت بانک
11- امکان فعال سازی غیر حضوری موبایل بانک و اینترنت بانک
12- امکان افتتاح حساب غیر حضوری ویژه مشتریان موجود
13- طراحی سامانه ویژه پرداخت غیر حضوری تسهیلات مستمری بگیران
14- طراحی سامانه درخواست انسداد غیر حضوری حساب های مازاد
15- پایدار سازی سامانه متمرکز ریالی و افزایش TPS سامانه
16- افزایش TPS سامانه کارت پرداخت
17- ارایه خدمات بدون کارت از طریق دستگاه های خودپرداز
18-طراحی و پیاده سازی مرکز عملیات امنیت (SOC) و سامانه مدیریت مخاطرات و رویدادهای امنیتی (SIEM)
19- اجرای پروژه رمزنگاری انتها به انتهای سامانه حساب همراه در لایه انتقال
20- توسعه و پایداری زیرساخت های سایبری و کلیدی بانک از طریق زیرساخت اکتیو دایرکتوری در شبکه اینترنت ساختمان های ستادی
21- راه اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع
22- اعمال تغییرات نرم افزاری و ایجاد صف و تعریف کلید بر روی استند دستگاه های نوبت دهی منصوب در شعب بانک جهت تفکیک باجه های خدمت رسانی
23- راه اندازی خدمت ارسال اسم به جای شماره (MASK)برای پیامک های ارسالی از سمت بانک
24- راه اندازی سامانه مدیریت امور مشتریان بانکداری جامع واجرای آزمایشی در مدیریت منطقه یک
25- راه اندازی و بهره برداری از زیر ساخت خدمات ابری(CDN) در بستر اینترنت جهت افزایش سرعت و دسترس پذیری دانلود نرم افزارهای موبایلی بانک توسط مشتریان
26- راه اندازی زیر ساخت ارتباطی با سازمان تامین اجتماعی جهت بهره برداری در طرح تسهیلات مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی
27- راه اندازی زیر ساخت Gmail Markting جهت ایجاد امکان ارسال ایمیل گروهی به مشتریان ویژه بانک
منبع: بانک رفاه کارگران