به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارای مدرک حداقل کارشناسی در رشته های حسابداری، علوم اقتصاد، مدیریت شامل مدیریت مالی، صنعتی، دولتی، بازرگانی و روابط عمومی، تسلط بر نرم افزارهای آفیس و ترجیحا آشنایی با نرم افزارهای CRM، پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان ازطریق کلیه کانالهای ارتباطی، راهنمایی جهت برطرف شدن مشکل کاربری، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، انتقال مشکلات فنی به سرپرستان و مدیران، ارسال به موقع گزارش ها برای سرپرست واحد،روابط عمومی قوی، توانایی انجام چند کار، توانایی انجام کار تیمی، گویش و ادبیات مناسب، قدرت ارائه و آموزش بالا، آشنا با اصول مشتریمداری، توانایی مدیریت استرس در شرایط پرفشار کاری، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، خلاق، منظم و دقیق و پیگیر در انجام امور، حداکثر ۳۵ سال سن، ۱ سال تجربه فعالیت در مراکز تماس است. آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه بورس اوراق بهادار مزیت محسوب می شود.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «کارشناس مرکز تماس» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
Brokerage.employ302@yahoo.com
بیشتر بخوانید: