بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت بهپخش در گفت و گو با صدای بورس:
طبق تحقیقات مردم دیگر از خرید سنتی استفاده نکرده و مخصوصا قشر جوان به خرید اینترنتی روی آوردند .
پروژه راه اندازی پلتفرم و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی «صرفه مارکت» حدود 1سال و دوماه به طول انجامید و مسئله کرونا نیز باعث تعجیل در این موضوع شد .
این فروشگاه مزیت رقابتی بسیاری با سایر فروشگاه ها دارد .
از این رو که بزرگترین شرکت توزیع کننده و فروش مواد غذایی و بهداشتی بوده و کالاهای انحصاری شرکت را که شامل 25 برند معروف بوده را بدون واسطه توزیع می کند .
مردم نیزاز فروش آزمایشی این اپلیکیشن که از ماه پیش راه اندازی شده استقبال خوبی به عمل آورده اند.
شرکت به پخش در حال حاضر دارایی های زیادی داشته و برای ورود به بازار سرمایه در مرحله ارزیابی دارایی ها قرار دارد و احتمالا تا سال آینده بورسی می شود.