به گزارش صدای بورس،در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مرتبط به کامپیوتر و حسابداری، نظارت بر نیروهای پشتیبانی (مدیریت تیم و انجام کار تیمی)، شناخت نیازهای ارتباط با مشتریان، مدلسازی و بهبود آن، مستندسازی و تحلیل آماری، بهینهسازی و اجرای فرآیند پاسخگویی به مشتریان، پیگیری مسائل مربوط به مشتریان از واحد های مرتبط، انجام مذاکره و نگهداشت مشتریان (درک نیاز مشتری در جلسات حضوری)، نظارت بر حسن اطلاع رسانی دو سویه اختلالات (CHANGE، INCID، USER EX)، همکاری در استقرار، تست و آموزش سامانه های جدید، توانایی اولویتبندی کارها بر اساس میزان اهمیت و فوریت، آشنا به سیستم های مالی و اصول حسابداری (آشنایی و کار در بازار سرمایه مزیت محسوب می شود)، دارای تجربه کار در حوزه نرم افزار به خصوص سرویس ها و API، تسلط بر بانک های اطلاعاتی، مسئولیت پذیر، پی گیر و با اعتماد به نفس، آشنا به مفاهیم مشتری مداری، با روابط عمومی بالا، فن ارتباطی، کلامی و بیان قوی، دارای روحیه کار تیمی، توانایی حل مساله، سابقه حداقل 4 سال به عنوان سرپرست است.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «کارشناس پشتیبانی نرم افزار بازار سرمایه» آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
h.shahpar@rayanhamafza.com
بیشتر بخوانید: