مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس، پیشنهادها، شکایات و درخواست‌های سرمایه‌گذاران از  نهاد ناظر را پیگیری می‌کند.

به گزارش صدای بورس، چنانچه سرمایه گذاران خواسته‌ای از نهاد ناظر بازار سرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در خصوص فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوط جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تا شهریور منتظر تولید واکسن بمانید

نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است. گفتنی است پیشتر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران محترم می توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه کنند. مطالعه مقاله "شکایت از بورس" می تواند مفید باشد.

همچنین در صورتی که سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

منبع: سنا