به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی، حداقل ٣ سال مرتبط با موضوع فعالیت در سمت مورد نظر، آشنایی با اصول بایگانی ، مکاتبات اداری . مسلط به امور و اتوماسیون اداری ، آشنا با امور تنخواه گردانی، مسلط به زبان انگلیسی و مکاتبات بازرگانی،آشنا با نهادهای مالی مرتبط با بازار سرمایه، روابط عمومی و روحیه مسولیت پذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا، آشنا با مفاهیم بازار سرمایه،دارای سرعت عمل بالا است.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
hrmo.recruit@gmail.com
بیشتر بخوانید: