یکی از شرکت‌های تامین سرمایه آگهی دعوت به همکاری ( سرپرست ارتباط با مشتریان ) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی مالی، اقتصاد و حسابداری و سایر رشته های مرتبط، حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط،آشنایی با بازار سرمایه،  توانایی به روز رسانی دانش و اطلاعات همکاران، آموزش همکاران جدید، تسلط  به نرم افزارهای آفیس، تسلط به نرم افزار های کال سنتر، توانایی برنامه ریزی، پایش و بهبود مستمر رضایتمندی مشتریان، تعامل و برقراری ارتباط موثر با مشتریان حقیقی و حقوقی، تسلط بر مفاهیم CRM، دارای روحیه مسئولیت پذیری، انعطاف پذیر، دقت در انجام امور محوله، منظم، متعهد و پیگیر است.

 دارندگان گواهینامه اصول بازار سرمایه در اولویت هستند.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «سرپرست ارتباط با مشتریان» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:

hr@sepehrib.com

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس مرکز تماس

استخدام مسئول دفتر مدیر عامل

استخدام کارشناس صندوق

استخدام کارشناس توسعه بازار

استخدام کارشناس منابع انسانی