به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه استخدامی این شرکت، داشتن شرایط زیر عنوان شده است:
- داشتن مدرک کارشناسی در رشتههای مرتبط مالی، اقتصاد، حسابداری و مدیریت
- حداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبط
- تسلط به نرم افزار تدبیر
- مسلط به قوانین صندوق ها و انجام کلیه امور اجرایی صندوق ها، برگزاری مجامع، پاسخگویی به سهامداران، متولی، سازمان بورس و سازمان امور مالیاتی
- منظم و دقیق، داشتن روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار، داشتن روحیه همکاری بلند مدت
- آشنا به مجموعه نرم افزار office
- افراد دارای گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه در اولویت هستند
- همچنین داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان الزامیست
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر مدیر عامل» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
boursejob۲۰۲۰@gmail.com
Farazpmc@gmail.com
بیشتر بخوانید: