به گزارش صدای بورس، طبق آخرین گزارش آماری ارایه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۹۹ و در شرایط مواجهه با بحران کرونا، توانست مشترکین خود را افزایش دهد.
مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ را ارایه کرده، نشان میدهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان ۰/۰۴۵ درصد رشد داشته است.
این رویه در پاییز و زمستان ۹۹ نیز ادامه یافته و رایتل در این بازه زمانی ۰/۱۸۴ درصد رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه، از آن خود کرد.
بیشتر بخوانید:
این روند رو به رشد در افزایش سهم بازار رایتل که از زمستان سال قبل آغاز شده است بر اساس آمار در بهار سالجاری نیز ادامه داشته و منجر به افزایش تعداد مشترکین و ارتقا جایگاه این اپراتور در صنعت مخابرات و ارتباطات کشور گردیده است.
ارایه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرحهای مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بستههای مقرون بهصرفه را میتوان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.
منبع: روابط عمومی رایتل