تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

از نظر کیفی محصولات خودمان را ارتقا دادیم و سیاست شرکت این است تمام سهام محصولات خود را در بورس عرضه کند که وقوع این اتفاق همان سیاست شستا است.

احمد میری، مدیرعامل شرکت لطیف در گفت وگو با صدای بورس:

تولید ۱۲.۵ درصد از کل تیشو کشور در شرکت لطیف رخ می‌دهد.
برای ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش میزان بهداشت سلامت جامعه تنها شرکتی هستیم که وارد بازار فرابورس شده‌ایم.
از نظر کیفی محصولات خودمان را ارتقا دادیم و سیاست شرکت این است تمام سهام محصولات خود را در بورس عرضه کند که وقوع این اتفاق همان سیاست شستا است.
اعتماد مبنای اعتبار است و با توجه به سابقه و قدمت تاریخی شرکت لطیف حفظ این اعتبار برای ما استراتژیک و اساسی است.
جلب اعتماد عمومی و هویت‌بخشی برای شرکت لطیف بسیار مهم است و فردا نقطه‌عطف شرکت ما در ۳ دهه اخیر است. نهادهای مدنی را ناظر بر اعمال و اعتماد عمومی را سرمایه اجتماعی خود می‌دانیم.