احمد میری، مدیرعامل شرکت لطیف در گفت وگو با صدای بورس:
تولید ۱۲.۵ درصد از کل تیشو کشور در شرکت لطیف رخ میدهد.
برای ارتقای فرهنگ عمومی و افزایش میزان بهداشت سلامت جامعه تنها شرکتی هستیم که وارد بازار فرابورس شدهایم.
از نظر کیفی محصولات خودمان را ارتقا دادیم و سیاست شرکت این است تمام سهام محصولات خود را در بورس عرضه کند که وقوع این اتفاق همان سیاست شستا است.
اعتماد مبنای اعتبار است و با توجه به سابقه و قدمت تاریخی شرکت لطیف حفظ این اعتبار برای ما استراتژیک و اساسی است.
جلب اعتماد عمومی و هویتبخشی برای شرکت لطیف بسیار مهم است و فردا نقطهعطف شرکت ما در ۳ دهه اخیر است. نهادهای مدنی را ناظر بر اعمال و اعتماد عمومی را سرمایه اجتماعی خود میدانیم.