تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

یک شرکت فعال در بازار سرمایه در تهران آگهی استخدام « کارشناس Help Desk» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل مدرک کارشناسی رشته های علوم کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات
  • شرایط تخصصی: توانایی نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کامپیوتری، تشخیص ایرادات نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای موجود در شبکه و حل مشکلات فنی به وجود آمده به صورت تلفنی و یا حضوری
  • توانایی در زمینه سخت افزار، نصب، راه اندازی، استقرار و تجربه در حوزه عیب یابی انواع پی سی PC و کامپیوتر
  • داشتن تجربه در زمینه ماشین های اداری، نصب، راه اندازی انواع پرینتر، کپی و اسکنر و آشنایی با اجزاء دستگاه های اداری شبکه
  • آشنایی با نرم افزار های پابلیک و جنرال و اپلیکیشن های کاربردی و تخصصی و تجربه کارکردن با برنامه های تحت شبکه
  • راه اندازی تمامی ویندوزهای مایکروسافت و Windows Server و داشتن مهارت و توانایی انجام کار با این سیستم عامل ها
  • داشتن دانش در زمینه PASSIVE و پشیتیبانی PASSIVE و ACTIVE NETWORK و DOMAIN CLIENT و WORKGROUP در شرکت
  • آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه
  • برخوردار از روابط عمومی قوی، دارای روحیه تعاملی،مسئولیت پذیر، پیگیر و دقیق در به نتیجه رساندن وظایف محوله
  • سابقه فعالیت: حداقل سه سال سابقه کار مرتبط
  • (داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان الزامی است)

لطفا رزومه خود را با قید عنوان «کارشناس Help Desk» به آدرس زیر ارسال کنید:

HR@IFB.IR

👇🏻بیشتر بخوانید:

استخدام «مدیر تحلیل»

استخدام «معامله گر بورس انرژی»

استخدام «معامله گر آتی»

استخدام «کارشناس تأمین مالی»

استخدام «کارشناس پذیرش مشتریان»