تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

یک شرکت سبدگردانی و آموزشگاه بورس در تهران آگهی استخدام « منشی و مسئول دفتر مدیر-خانم » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سبدگردانی و آموزشگاه بورس شرایط زیر عنوان شده است:
مدرک تحصیلی: کارشناسی
سایر شرایط: آشنایی با نرم افزارهای آفیس(word,excel)، آشنایی با فتوشاپ، آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری، شناخت کامپیوتر و اینترنت، هماهنگی جلسات مدیریت و قرارهای ملاقات، پاسخگویی تلفنی ،پذیرایی از مهمانان ویژه مدیریت، توانایی پیگیری انجام امور محوله، احساس مسئولیت در کار و رازداری، دارای دقت در کار و حضور ذهن بالا، متعهد، فعال، منظم و وقت شناس، توانایی انجام چندکار به صورت همزمان و اولویت بندی کارها، آشنایی با بازار سرمایه

لطفا رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر و منشی مدیر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
modirinvest@yahoo.com

بیشتر بخوانید: