یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام «معامله گر بورس کالا - مدیر معاملات» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت کارگزاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط (مالی، اقتصاد، حسابداری و مجموعه مدیریت)
  • گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای: گواهی‌نامه اصول بازار سرمایه و معامله‌گری بورس کالا
  • سابقه کار: حداقل ۵تا۷ سال سابقه مرتبط و معامله گری در بورس کالا،
  • شرایط تخصصی: آشنا به مجموعه نرم‏ افزارهای مرتبط به عملیات بورس کالا ، آشنا به فرآیندهای بورس کالا،
  • شرایط اداری: متعهد و مسئولیت پذیر، منظم و دقیق، آشنا به مجموعه نرم افزار office، منظم و دقیق، دارای روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار
  • (داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان )

لطفا رزومه خود را با عنوان «معامله‌گر کالا-مدیر معاملات» به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

leilalotfi۵۱۷۲@gmail.com

بیشتر بخوانید: