تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

یک شرکت تامین سرمایه در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت تامین سرمایه شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزارهای آفیس، اتوماسیون، آیین نگارش و مکاتبات اداری، دارای گواهینامه آموزشی دوره های مرتبط
  • شرایط عمومی: وقت شناس و منظم، دارای روحیه مسئولیت پذیری، صبور و آرام، دارای انگیزه و پشتکار
  • سایر شرایط: بین ۳۰ تا ۴۰ سال، آقا، ساکن شهر تهران،

لطفا رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

hr@sepehrib.com

بیشتربخوانید: