یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر مدیرعامل» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت کارگزاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • سابقه کار :حداقل ۵ سال
  • سابقه تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • سایر شرایط: دارای حسن سابقه، منظم، دارای روابط عمومی خوب و توانایی کار گروهی ،دارای ظاهری آراسته، متعهد و پیگیر، دقیق، دارای حس مسئولیت، توانایی استفاده از نرم افزارهای office، توانایی انجام چند کار هم زمان
  • لطفا رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

Broker.job۲۰۲۱@gmail.com

بیشتر بخوانید: