صدای بورس - زهرا مالمیر؛ محمد صادق طاهری مدیرعامل کارگزاری حافظ در این مراسم گفت: کارگزاری حافظ به صورت جدی به دنبال راه اندازیoms اختصاصی با ویژگیهای متمایز از سامانههای فعلی است که پیشرفتهای بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته و در آینده نزدیک از آن رونمایی خواهد شد.
وی افزود: در بحث توسعه، اخیرا ساختمان جدیدی با ظرفیت ۳ برابری ساختمان مرکزی فعلی کارگزاری حافظ، تدارک دیده شده و قرار است از بُعد منابع انسانی و سرمایه فکری، تحولات و توسعه بزرگ و هدفمندی را شاهد باشیم.
طاهری بیان کرد: کارگزاری حافظ در مسیر توسعه منابع انسانی، به دنبال جذب بهترین سرمایههای انسانی است تا بتواند بهترین خدمات را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه دهد.
وی ادامه داد: در ساختمان جدید، با مرکزیت گروه مالی حافظ، قرار است تنوعی از خدمات به صورت یکپارچه و با بالاترین سطح کیفیت ارائه شود.
طاهری اظهار کرد: هم اکنون فصل جدیدی در کارگزاری حافظ آغاز شده که می توان آن را «توسعه خدمت» نامید. رویکرد کارگزاری در فصل جدید توسعه خدمت، خلق ارتباطی ماندگار با مشتریان بوده که بیش از پیش به این مهم توجه خواهد شد.
مدیرعامل کارگزاری حافظ در خصوص طرح های توسعه ای کارگزاری گفت: از خدمات و پروژههای انجام شده و یا در دست اقدام با هدف توسعه خدمت و مشتری مداری در کارگزاری حافظ میتوان به احراز هویت کاملاً غیر حضوری در شرایط پاندمی کرونا ، طراحی، ساماندهی پنل اختصاصی معاملات (او ام اس – اوردر منیجمنت سیستم) با تطبیق نیازهای روز بازار سرمایه با نگاه به تفکیک خواسته های مشتریان حقیقی و حقوقی، ارائه پکیج های مناسب اعتباری جهت استفاده مشتریان حقوقی از لاین های اعتباری موجود در کارگزاری حافظ ، بهبود و توسعه زیر ساختهای ارتباط یکپارچه با مشتریان برای همراهی و تعامل هرچه بیشتر و بهتر با مشتریان حقیقی و حقوقی که میتوان به CRM، مرکز تماس یا Call Center و پنل جدید باشگاه مشتریان که به زودی ازش رونمایی خواهد شد ، اشاره کرد.
وی ادامه داد: همچنین توسعه شعب در سراسر کشور جهت سهولت دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ ،ارائه بسته های تحلیل، مشاوره و خدمات سبدگردانی رو در شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ ، توسعه دپارتمان فناوری اطلاعات و تکنولوژی های نوین، به منظور همراهی و همگامی با نسل جدید تکنولوژی های مالی برای ارائه خدمات بهتر، توسعه رسانهها و تاچپوینتهای ارتباطی کارگزاری به منظور تبادل و نشر سریع محتوای آموزشی و اطلاعرسانی از اهداف کارگزاری خواهد بود.
وی تصریح کرد: اگر نگاهی به شرکتها و برندهای بزرگ داشته باشیم، اغلب آنها در چرخه عمر خود و در مسیر توسعه، بارها اقدام به تغییر در هویت بصری و ریدیزاین لوگوی خود کردهاند. این تغییرات نشان دهنده زنده بودن و پویایی یک برند است. هویت بصری جدید حافظ، حس مثبت رشد و صعود و در عین حال اعتماد را منتقل می کند که در موشن گرافی خلق لوگو، این خلاقیت به خوبی نشان داده شده است. رنگ و لوگو مقدمهای و شاید بستری برای تحولات همه جانبه با محوریت بهبود ارتباط با مشتریان در کارگزاری حافظ است.
وی در انتها خاطر نشان کرد: این برند قرار است فراتر از دغدغه های مالی و سرمایه گذاری، جایگاه خود را در ذهن مردم ایران ماندگار کند.