تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت کارگزاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزارهای آفیس، اتوماسیون اداری، آیین نگارش و مکاتبات اداری، توانائی در برنامه ریزی و پیگیری فعالیت ها
  • شرایط عمومی: دارای احساس مسؤلیت و حضور ذهن بالا

رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

job.brokerage۱@gmail.com

بیشتر بخوانید: