تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

یک شرکت کارگزاری بورس در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی

  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط

  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزارهای آفیس، اتوماسیون اداری، آیین نگارش و مکاتبات اداری، توانائی در برنامه ریزی و پیگیری فعالیت ها

  • شرایط عمومی: دارای احساس مسؤلیت و حضور ذهن بالا

رزومه خود را با موضوع « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

employmentnew.ir@gmail.com

بیشتر بخوانید: