یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر-خانم» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت سبدگردان شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • سابقه کاری: حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط اداری: مسلط به امور اداری، مسلط به نرم افزار office، مسلط به شیوه نامه نگاری اداری
  • سایر شرایط: آشنایی با قوانین و مقررات بازار سرمایه به ویژه صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی،متعهد و پیگیر، دارای انگیزه و توانایی ارتباط با مشتریان، دارای روابط عمومی بالا، مسئولیت پذیر، منظم، صبور و دقیق

رزومه خود را با ذکر موضوع « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

jobsabadgardan.۹۸@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام رئیس حسابداری

استخدام معامله‌گر در کیش

استخدام کارشناس حسابداری

استخدام معامله‌گر اوراق

استخدام کارشناس ارشد مالی و حسابداری