به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این تامین سرمایه شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- سابقه کار: حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
- شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزارهای آفیس، اتوماسیون، آیین نگارش و مکاتبات اداری، دارای گواهینامه آموزشی دوره های مرتبط
- شرایط عمومی: وقت شناس و منظم، دارای روحیه مسئولیت پذیری، صبور و آرام، دارای انگیزه و پشتکار
- سایر شرایط: بین۲۵ تا ۳۵ سال، ساکن شهر تهران،
رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
hr@sepehrib.com
بیشتر بخوانید: