یک شرکت مشاور سرمایه گذاری در تهران آگهی استخدام « کارشناس امور اداری » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در آگهی استخدام این شرکت مشاور سرمایه گذاری شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشته‌های مدیریت، حسابداری، کامپیوتر و صنایع
  • شرایط تخصصی:جمع آوری، نگهداری و تحلیل اطلاعات پرسنلی همکاران، تسلط بر نحوه محاسبه کارکرد پرسنل، تسلط بر نحوه محاسبه سنوات، انجام امور اداری مربوط به خاتمه همکاری پرسنل، انجام اقدامات لازم در خصوص موضوعات اداری همکاران، مانند: صدور گواهی اشتغال کارکنان و ...،تسلط به مجموعه آفیس از جمله Excel، Word و...،آشنایی با قوانین و مقررات بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی، آشنایی با قانون کار، توانایی کار با نرم افزار پرسنلی چارگون
  • سایر شرایط: توانایی برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کارها، پاسخگویی مناسب، دارای روحیه همکاری، پیگیر در امور محوله، دقت و نظم بالا
  • سابقه فعالیت: حداقل یک سال سابقه کار مفید در حوزه مرتبط

رزومه خود را با موضوع « کارشناس امور اداری » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

HRCapitalmarket98@gmail.com

بیشتر بخوانید: