تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

یک گروه خدمات بازار سرمایه در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این گروه شرایط زیر عنوان شده است:

  • وظایف: هماهنگی جلسات، انجام مکاتبات اداری، برنامه‌ریزی و پیگیری فعالیت‌ها و جلسات مدیریت، رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • شرایط اداری: اکسل متوسط، زبان انگلیسی پیشرفته
  • سایر شرایط: آشنا به آیین نگارش، آشنایی با نرم افزارهای اتوماسیون اداری، تسلط به نرم افزارهای ارائه مطلب، تسلط به نرم افزارهای آفیس، تسلط بر امور تنخواه گردانی
  • سابقه فعالیت: حداقل ۳ سال سابقه مشابه

رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻

Job@charisma.ir

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس تحلیل بنیادی

استخدام تحلیلگر تکنیکال و فاندامنتال

استخدام نیروی خدمات و آبدارچی

استخدام کارشناس تجزیه و تحلیل مالی

استخدام رئیس حسابداری