به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این گروه شرایط زیر عنوان شده است:
- وظایف: هماهنگی جلسات، انجام مکاتبات اداری، برنامهریزی و پیگیری فعالیتها و جلسات مدیریت، رسیدگی و اجرای کلیه امور محوله از جانب مدیریت
- مدرک تحصیلی: کارشناسی
- شرایط اداری: اکسل متوسط، زبان انگلیسی پیشرفته
- سایر شرایط: آشنا به آیین نگارش، آشنایی با نرم افزارهای اتوماسیون اداری، تسلط به نرم افزارهای ارائه مطلب، تسلط به نرم افزارهای آفیس، تسلط بر امور تنخواه گردانی
- سابقه فعالیت: حداقل ۳ سال سابقه مشابه
رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:👇🏻👇🏻
Job@charisma.ir
بیشتر بخوانید: