یک شرکت کارگزاری در شیراز آگهی استخدام « کارشناس پذیرش مشتریان » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی رشته های مدیریت، حسابداری، اقتصاد و سایر رشته های مرتبط
  • شرایط اداری: آشنا با قوانین و مقررات بازار سرمایه، تسلط بر کلیه امور پذیرش مشتریان، آشنایی با نرم افزار رایان هم افزا، تسلط بر نرم افزارهای مجموعه Office
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: دارندگان گواهینامه پذیرش سفارش مشتریان اوراق بهادار در اولویت قرار دارند.
  • سایر شرایط: روابط عمومی بالا و توانایی در جذب مشتریان بالقوه، منظم و پیگیر، متعهد و مسئولیت پذیر، دقت در انجام‌ امور محوله
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط

لطفا رزومه خود را با عنوان « کارشناس پذیرش مشتریان - شیراز » به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید:

Job.paziresh.broker@gmail.com

بیشتر بخوانید: