یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام چند ردیف شغلی منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت برای هر ردیف شغلی شرایط زیر عنوان شده است:

« کارشناس حسابرس داخلی »

  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری/ حسابرسی
  • شرایط اداری : مطالعه و بررسی فعالیت‌ها، اسناد و گزارش‌های تهیـه شـده واحدهای مختلف شرکت بـه منظـور آگـاهی از تطابق آنها با قوانین، اساسنامه، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها ، بررسی گزارش‌های مالی، میزان رعایت استانداردهای حسابداری و همچنین قابلیت اعتمـاد و اتکـا به اطلاعـات صورتهای مالی ، بررسی گزارش‌های مالی مورد درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار، تهیه گزارش‌های تحلیلی دوره‌ای و موردی. تسلط بر اصول حسابداری و قوانین مالی و مالیاتی، تسلط بر استانداردها و امور حسابرسی، تسلط بر مباحث مالی بازار سرمایه و سبدگردان
  • شرایط تخصصی: مقررات بورس و اوراق بهاردار و تسلط به امور صندوق های سرمایه گذاری
  • سابقه فعالیت: حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط با بازار سرمایه.
  • «کارشناس سرمایه گذاری»
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی مهندسی یا ریاضیات/کارشناسی ارشد گرایش های مالی از دانشگاه های معتبر
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مفید در حوزه بازار سرمایه
  • شرایط تخصصی:آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه، تسلط کامل به یک زبان برنامه نویسی ترجیحا پایتون
  • یا R، تسلط کامل به Excel ، دارای مهارت و تجربه گزارش نویسی
  • گواهینامه های بازار سرمایه: دارندگان گواهینامه اصول و تحلیل گری بازار سرمایه در اولویت هستند.
  • سایر شرایط : آشنایی با زبان انگلیسی و مهارت های ICDL ، دارای روحیه کار تیمی، متعهد، انگیزه بالا و روحیه پیشرفت در کار.

«کارشناس توسعه بازار»

  • شرایط تخصصی: تدوین استراتژی و راهبردهای بازاریابی برای مشتریان حقیقی و حقوقی، مسلط به بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی، برنامه‌ریز و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و تهیه گزارش از بازخوردهای آن، تحلیل رفتار مشتریان در راستای تدوین برنامه‌های جدید بازاریابی، تیم‌سازی و همکاری با سایر اعضای تیم (طراح، تولیدکننده محتوا و ...) برای اجرای اهداف واحد، آشنایی کامل به دیجیتال مارکتینگ و تحلیل وبسایت، توسعه برندینگ، مسلط بر تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و وب، خلاقیت در تولید محتوا
  • سایر شرایط: آشنایی با بازار سرمایه و آشنایی با نهادها، آشنایی با مباحث مالی، توانایی مدیریت جلسات حضوری، تعامل موثر با مشتریان حقیقی و حقوقی، توانایی جذب مشتریان بالقوه، تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته‌های مرتبط…

«کارشناس تأمین مالی»

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت مالی/مهندسی مالی/حسابداری
  • سابقه کار: حداقل ۲ سابقه کار مفید در حوزه تامین مالی
  • شرایط تخصصی: تسلط به روش های تامین مالی از طریق بازار سرمایه، تسلط به قوانین و مقررات مرتبط با تامین مالی، توانایی آماده سازی گزارشات توجیهی و سایر گزارشات مورد نیاز به منظور تأمین مالی از طریق انتشار اوراق سرمایه ای و اوراق بدهی، تجزیه و تحلیل صورت های مالی دریافتی از شرکت ها و سایر مدارک دریافتی جهت ارائه مشاوره و راهکار مناسب تامین مالی، پیگیری مراحل تامین مالی شرکت ها از نهاد های ذی ربط، ارائه پیشنهادات در خصوص تامین مالی
  • سایر شرایط: آشنایی با حسابداری مقدماتی، توانایی مدلسازی مالی با استفاده از نرم افزار Excel، دارای مهارت و تجربه گزارش نویسی، آشنایی با تحلیل بنیادی شرکت‌ها ،
  • دارا بودن گواهینامه‌های حرفه‌ای مزیت محسوب می‌گردد
  • سایر شرایط : آشنایی با زبان انگلیسی و مهارت‌های ICDL ، دارای روحیه همکاری تیمی، متعهد ، انگیزه بالا و روحیه پیشرفت در کار.

«عرضه و پذیرش»

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مالی، حسابداری، مدیریت و اقتصاد
  • سابقه کار: حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط در نهادهای مالی
  • شرایط اداری:تسلط به نوشتن امیدنامه،گزارش توجیهی افزایش سرمایه،برنامه کسب و کار، آشنا قوانین و مقررات مرتبط با عرضه و پذیرش شرکت ها، تسلط به ورد و اکسل
  • سایر شرایط: متعهد و پیگیر، مسئولیت پذیر، منظم و دقیق، دارای روحیه پیگیر.دارا بودن گواهینامه‌های حرفه‌ای مزیت محسوب می‌شود؛

«کارشناس اداری»

  • رشته تحصیلی: اهمیت ندارد
  • سابقه کار: حداقل یک سال سابقه مرتبط
  • شرایط اداری: آشنا به امور بیمه تکمیلی، قراردادها،نرم افزارهای منابع انسانی در حوزه پرسنلی،حضور و غیاب، احکام(ترجیحا نرم افزارچارگون)، مسلط به آیین نگارش، مسلط به آفیس، بایگانی و آشنا به توکن، مجامع، سامانه های ستان و کدال و پیگیری امور محوله
  • سایر شرایط: منضبط و مسئولیت پذیر، صبور

«کارشناس حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری»

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی رشته حسابداری و سایر رشته‌های مرتبط
  • سابقه کار: یکسال سابقه کار مفید و مرتبط با صندوق های سرمایه گذاری
  • شرایط تخصصی: تسلط بر مالی صندوق های سرمایه گذاری، تسلط بر نرم افزار رایان هم افزا، تسلط بر پرداخت‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری، توانایی تهیه گزارشات صندوق، برخورداری از مدارک حرفه ای بازار سرمایه
  • سایر شرایط: دارای روحیه مسئولیت پذیری، انعطاف پذیر، دقت در انجام امور محوله، منظم، متعهد و پیگیر

«کارشناس فروش و توسعه بازار»

  • شرایط اداری: تسلط به قوانین بورسی، اجرا کردن کلیه برنامه‌های بازاریابی در راستای جذب و شناسایی مشتری جدید و بالقوه.
  • سایر شرایط: متعهد و پیگیر، تسلط به نرم افزارهای آفیس، روابط عمومی بالا و حسن اخلاق و رفتار

«سرپرست امور اجرایی صندوق سرمایه‌گذاری و سبدها»

  • مدرک تحصیلی : دارای مدرک حداقل کارشناسی در رشته‌های حسابداری یا مدیریت مالی
  • شرایط اداری :مسلط به نرم افزارهای آفیس
  • شرایط تخصصی : آشنایی کامل به امور اجرائی صندوق‌های سرمایه‌گذاری،آشنایی کافی با حسابداری صندوق‌های سرمایه‌گذاری، آشنایی کافی با تهیه گزارش پرتفوی ماهانه، آشنایی کافی جهت تهیه صورت‌های مالی صندوق‌ها و آشنایی کافی با نرم افزار رایان هم افزا و تدبیر پرداز و آشنایی کامل با سبدهای اختصاصی و امور اجرایی مربوطه
  • سایر شرایط : توانایی مدیریت زمان،توانایی پیگیری امور،توانایی گزارش نویسی،توانایی انجام کار همزمان ،توانایی کار تیمی، متعهد و مسئولیت پذیر ،دقت و تمرکز در انجام أمور محوله،سرعت عمل در کار، انعطاف پذیری
  • سابقه کار: حداقل سه سال سابقه کار مرتبط

برای هر فرصت شغلی رزومه خود را با عنوان آن به آدرس زیر ارسال کنید:

sandogh99@yahoo.com

بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس بازار سرمایه

استخدام معامله‌گر اوراق

استخدام کارشناس توسعه بازار

استخدام کارشناس بازار سرمایه

استخدام معامله گر و کارشناس پذیرش مشتریان