یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام « مدیر پذیرش اوراق » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • سابقه فعالیت: حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط اداری: آشنایی کامل و تسلط به کار کارگزاری، منظم و دقیق، داشتن روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار، مشتری مداری، مسئولیت پذیری و تعهدسازمانی، مهارت کار با نرم افزار رایان هم افزا، مسلط به نرم افزار office، داشتن گواهی پایان خدمت دوره ضرورت –کفالت یا معافیت دائم از خدمت جهت آقایان الزامی می باشد.

رزومه خود را با موضوع «مدیر پذیرش اوراق» به آدرس زیر ارسال کنید:

Brokeratisaz@gmail.com

بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر برخط گروهی

استخدام کارشناس اعتبارات-آقا

استخدام کارشناس حسابداری صندوق های سرمایه گذاری

استخدام کارشناس حسابداری

استخدام کارآموز تحلیل اوراق بهادار