دعوای سازمان لیگ و باشگاه استقلال در بحث تبلیغات محیطی بالا گرفت.

پس از استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال، با تصمیم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان سردار مصطفی آجورلو که سابقه‌های متعددی در مدیریت ورزش کشورمان داشت به عنوان مدیرعامل استقلال معرفی شد.

آجورلو در اولین اقدامات خود در باشگاه استقلال تصمیم با تمدید قرارداد با فرهاد مجیدی کرد و پس از آن خواستار حق قانونی استقلال از درآمد تبلیغات محیطی سازمان لیگ شد.

بیشتر بخوانید:

مشکلی برای واگذاری سرخابی‌ها نیست

این درخواست باشگاه استقلال با مخالفت متعددی از سوی مدیران سازمان لیگ از جمله صادق درودگر مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در آن زمان با حضور متعدد در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در خصوص درخواست باشگاه استقلال صحبت‌هایی را انجام داد حتی در یک برنامه جدال لفظی زیادی با فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال پیدا کرد، اما سازمان لیگ با کش و قوس فراوان راضی شد تا تبلیغات محیطی را به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار کند و از این ۲ باشگاه درخواست کرد تا حق قانونی سازمان لیگ را در هر بازی پرداخت کنند که کارگزار باشگاه استقلال در همین رابطه چک‌هایی را به سازمان لیگ تحویل داد.