یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام « کارشناس امور شعب » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مرتبط و معدل بالا
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط اداری: دارای روحیه مسئولیت‌پذیری، کارگروهی، دقت بالا در انجام امور محوله، منظم و دقیق، داشتن روابط عمومی بالا و حسن رفتار در محیط کار ، انعطاف پذیری در وظایف محوله و ساعت کاری، اهل مطالعه،صبور
  • گواهینامه‌های حرفه‌ای: افراد دارای گواهینامه های حرفه ای دارای اولویت می‌باشند.

رزومه خود را با موضوع «کارشناس امور شعب» به آدرس زیر ارسال کنید:

brokerage.recruitment99@gmail.com

  • بیشتر بخوانید:

استخدام مسئول پذیرش

استخدام کارشناس سرمایه گذاری

استخدام مدیر سبد واحد سرمایه گذاری

استخدام معامله گر

استخدام پذیرش بورس کالا - کارشناس معاملات