تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

یک شرکت سبدگردان در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • شرایط تخصصی :مسلط به آفیس،،مسلط به امور اداری، مکاتبات، بایگانی، هماهنگی قرارها و امور محوله،آشنا به تولید محتوای تحلیلی و گزارش نویسی، آشنا به وردپرس ، آشنا به حوزه تبلیغات
  • شرایط اداری: استخدام تمام وقت و حضوری
  • سایر شرایط: پیگیر، خلاق، متعهد، مسئولیت پذیر، مشتاق برای یادگیری و ارتقا شغلی، دارای روابط عمومی مناسب و فن بیان در ارائه کارهای محوله
  • سابقه فعالیت: حداقل دو سال

رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
Job.assetfund@gmail.com

  • بیشتر بخوانید:

استخدام کارشناس ارشد تحلیل

استخدام کارشناس پذیرش سفارش مشتریان

استخدام کارشناس مالی

استخدام کارشناس حسابداری