تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

یک شرکت سرمایه‌گذاری در تهران آگهی استخدام « مسئول دفتر » منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی
  • شرایط اداری: مسلط به مجموعه آفیس، مسلط به امور اداری، مکاتبات، بایگانی، هماهنگی قرارها و امور محوله
  • سایر شرایط: منظم و مسئولیت پذیر، روابط عمومی مناسب
  • سابقه فعالیت: حداقل یک سال

رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:

Info@vapsagroup.com

  • بیشتر بخوانید:

استخدام معامله گر

استخدام تحلیلگر

استخدام کارشناس منابع انسانی

استخدام کارشناس تحلیل بنیادی

استخدام مسئول دفتر